VIKTIG INFORMATION TIL VORES KUNDER - VI SKIFTER NAVN!

I maj 2020 overtog Direct Healthcare Group, Handicare Patient Handling i Europa og resten af ​​verden.  Som første del af processen, vil vi nu informere om vores ændring af navn.

Som et led i at styrke jeres kundeoplevelser, og for at fortsætte med at levere den bedste mulige service, vil Handicare Patient Handling A/S fra den 1. februar 2021 operere under navnet Direct Healthcare Group Danmark A/S. Vores mærker SystemRoMedic, LinidoSolutions og GATE vil fortsat være tilgængelige og fortsat kaldes det samme på det danske marked

HVAD BETYDER DISSE ÆNDRINGER FOR MIG SOM KUNDE?

For at forklare, hvad disse ændringer kommer til at betyde for vores kunder, har vi udarbejdet en liste over potentielle spørgsmål og svar. Disse finder du nedenfor – vi opfordrer dig til at læse dem igennem. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til din salgskonsulent eller til at kontakte vores kontakte vores kundeservice

 

HVAD KAN DU FORTÆLLE OS OM DIRECT HEALTHCARE GROUP?

Direct Healthcare Group blev grundlagt i 2009 som Direct Healthcare Services (DHS) og udviklede sig hurtigt til en anerkendt leder indenfor udvikling og fremstilling af plejeløsninger til forebyggelse og behandling af tryksår, herunder statiske, dynamiske og hybride madrasser, sædehynder og tilbehør.

I dag består Direct Healthcare Group af en række mærker, som alle udvikler, fremstiller og forfiner medicinske teknologiprodukter, der fokuserer på tidlig mobilisering af patienter for at forhindre udfordringer forbundet med nedsat mobilitet. Brug af Direct Healthcare Groups produkter betyder, at alvorlige medicinske problemer i forbindelse med nedsat patientmobilitet registreres, styres og løses.

Med overtagelsen af ​​Handicares Patient Management Division i Europa og resten af ​​verden har Direct Healthcare Group yderligere udvidet sin produktportefølje til nu at omfatte produkter inden for sikker bevægelse og tilpasning af badeværelset.

Direct Healthcare Group har hovedkontor og produktion i Caerphilly, South Wales. I årenes løb er Direct Healthcare Group vokset fra at levere produkter og tjenester til Storbritannien og arbejde med globale distributører, til nu at have direkte salg i fem europæiske lande og levere til over 40 lande på verdensplan. Alt sammen med erkendelsen af, at mobilitet er grundlæggende for sundhed og livskvalitet.

Klik her for at besøge DHGs websted.

HVORFOR DANNE ÉT ENKELT FIRMA?

Dette skyldes, at de i forbindelse med fusionen ønsker at investere i udviklingen af ​​produktsegmentet inden for patienthåndtering. Dette vil føre til et endnu bredere produktsortiment og bedre kundeservice.

HVORDAN VIL ÆNDRINGEN PÅVIRKE EN AFTALE MELLEM OS OG HANDICARE PATIENT HANDLING A/S?

Aftalerne påvirkes ikke . Vi beholder vores cvr. nr., post- og fakturaadresse. Med tiden kommer vores mailadresse og bankopgifter at blive opdateret. Information om dette vil blive sendt ud på et senere tidspunkt.

HVEM SKAL JEG KONTAKTE, HVIS JEG VIL AFGIVE EN ORDRE?

Som altid kan du kontakte vores Kundeservice pr. mail info@handicare.dk eller pr. telefon +45 70 22 43 41. Med tiden kommer vores mailadresse til at blive opdateret. Information om dette vil blive sendt ud på et senere tidspunkt

VIL DER VÆRE ÆNDRINGER I MEDARBEJDERSTABEN?

I øjeblikket er der ingen planlagte ændringer i vores nuværende medarbejderstab, men vi forventer udvidelser i hele Norden i løbet af foråret. Vores salgskonsulenter arbejder fortsat med vores kunder som før.

VIL I STADIG TILBYDE KURSER OG WORKSHOPS?

Ja vi vil fortsat tilbyde kurser og workshops, men under navnet Ethos. Handicare UK har i mange år med succes uddannet sundhedspersonale under dette navn. Navnet Ethos betyder fælles tro og ideer om en persons / gruppes sociale adfærd. At tilbyde ekspertuddannelse er vores ethos, ud fra dén overbevisning, at vores virksomheds krav om ekspertuddannelse deles med sundhedspersonalet, og derfor forenes vores og sundhedspersonales kundskaber og viden.

Men vi beder dig om at bemærke, at på grund af den nuværende COVID-19-pandami er alle vores workshops midlertidigt udsat.

BLIVER MIN GARANTI STADIG DÆKKET AF DIRECT HEALTHCARE GROUP?

Direct Healthcare Group Danmark A/S dækker alle udestående garantiaftaler, der måtte være i forbindelse med tidligere køb af et produkt fra Handicare Patient Handling A/S. Hvis du har nogle udestående garantikrav, vil Direct Healthcare Group Danmark A/S kontakte dig i de kommende uger for at sikre, at de er afsluttet.

HVAD ER NÆSTE TRIN?

Vi vil løbende holde dig opdateret med mere og ny information. Hvis du har spørgsmål i mellemtiden, så tøv ikke med at kontakte din konsulent eller vores kundeservice